Как някои си увеличават трафика с Tyxo

Ключови думи: Tyxo.bg, Измама, Трафик
Публикувано на 16 Октомври 2007 в 18:04 от Миглен Евлогиев с 145 коментара .
7,906 преглеждания. | Trackback URL
Интересен е факта, че напоследък забелязвам как някои хора печелят трафик от брояча Tyxo. Установих това, когато имах няколко смайващи клика от сайтове, които нямат линк към моите. Става въпрос за:
- costabulgara.com
- propertysaleinbulgaria.com
- bg.piccat.com
Администраторите на изброените сайтове (сигурен съм че има и още подобни) използват скриптове, които генерират невалидна информация в статистиките в Tyxo. След като се разрових из costabulgaria открих въпросния скрипт - цък (локален)
Функция foo(); коя на всеки 10 секунди генерира 3 нерални клика към някой случаен Tyxo потребител. Целия скрипт е безкраен цикъл, разделен на такива 10 секундни периоди, които правят едно лавинообразно увеличение на трафика, защото колкото хора проверяват статистиките си, и кликват на въпросния линк, толкова повече се разпространява.
Решение би имало ако се блокира достъпа на подобни домейни.
Продължение
16 Окт # 21:57 - Получих отговор от Георги Фурнаджиев от Tyxo.bg:
Здравейте г-н Евлогиев,
Благодаря за информацията.Поздрави
Георги Фурнаджиев
tyxo.bg
Бяха кратки, ясни и изчерпателни.
Аз спирам да разпространявам темата чрез скрипта. Да спомена, правете каквото желаете но не правете това, което не искате да не ви направят на вас с онзи скрипт. Надявам се работата на брояча скоро да започне нормално без примеси.
Категория: Интернет
Начало
За мен
За блога
Блогрол
Връзки
(26)












За съжаление го правят ужасно много хора!
Дори компании като microsoft го правят:
marto.blog.bg/viewpost.php?id=112998
Много интересно и изненадващо наблюдение…,но неоспорим факт…И аз от доста време се чудех какви са тези кликове от въпросните сайтове… Влизам в тях, поглеждам за линк към сайта ми,но естествено такъв няма…,а и няма причина да има.До тук, всичко ми се изясни,само не ми стана ясно точно каква цел преследват ,за да си увеличават трафика по този начин, към сайтовете си.Не вярвам, това да е успешна стратегия за увеличаване на продажбите им….
Браво, и аз го забелязах първия сайт и съм с две мнения, първо браво на пичовете, че са измислили скрипта и второ може и да не е лоялно, но пък умните хора си заслужават малко слава, докато тиксо не ги блокира.
@seofree: Целевата им група е съсловие от Уеб Администратори тъй че няма особен смисъл.
@MARFI: Никой не говори за лоялност, когато някой се бори за трафик на посетителит. Все едно да има нелоялност в рекламните табели по улиците - всеки лепи и слага където може да има повече полза.
И за мен е изненада. Причината за да съм в този блог е линк от статистиката на моя сайт. В този случай поне видях нещо полезно и интересно за разлика от грамадата боклук в мрежата.
Поздрави за съдържателя.
Благодаря!
Екипът на Tyxo.bg е уведомен за случилото се, очаквам отговор от тях в рамките на няколко часа и ще видим резултат. Отново да се извиня на тези, които са видяли невалиден клик от моя страна, идеята ми е просто да се разпространи тази статия, и подобни невалидни манипулации да не се повтарят или поне да се ограничат.
Цялата история ме свежда на мисълта: Не прекарвате ли повече време докато гледате броячите си и да следите референциите, отколкото да подобрявате Вашият уеб сайт, продукт или услуга? За да се измисли подобен метод, някой се е досетил колко суетни администратори има.
Ха аз пък днеска налетях на твоя сайт по този начин, но това го забелязах отдавна с тоста от мойте сайтове, почти на всички използвам tyxo и бе да ви кажа чесно нахално е ама майната му голема работа, само да не започнат да ми дурпат трафик че тогава ще има ответен удар.
Аре късмет.
Един от суетните администратори.
От известно време получавам малко странен трафик от блога на Красен Кралев - трафик, който ми намирисва.
Красен беше сложил линк към моя статия, и няколко дни всичко беше както трябва - получавах по 60-70 хита от урл-то на блога, щото линка беше на основната страница. В брояча ми пишеше нещо от рода на krasenkralev.com : 68 hits
Скоро обаче започнах да получавам трафик с доста странни урл-та. Около 30 хита дневно, всеки с уникален урл, но със същия домейн. Примери от последните 2 часа:
krasenkralev.com/?gclid=CILKm
krasenkralev.com/?gclid=CN6C6
krasenkralev.com/?gclid=CJnPk
krasenkralev.com/?gclid=CLCvj
krasenkralev.com/?gclid=CKq5j
Да не би и тука да има такава работа и някой да се прави на много хитър и да печели хитове за политическия си блог по путкаджийски начин????
И аз попаднах на този сайт от статистиката си, имаше и кликове от сайтове, изброени от автора. Дано скоро оправят това!!!
да бе и при мен си “идвал”, значи
свалям /т.е. какчам на сървъра “*.js-то” и просто слагам някъде:
Мое ли да позлвам твоята модифицирана версия???
Щом др. го правят ще го правя и аз… ти пъ и в Оптомизация Гугул /наобратно/ участваш, дай да си направим трафик кво толкова!
@Пенка: Прави каквото желаеш, няма правила в трафика на посетители. Само не прави това, което не искаш да ти направят на теб.
Брутално е, браво за откритието. Очаквах, че е прост referer spam, а то се оказало хитър javascript.
Докато писах този коментар генерирах сигурно 30-40 спамчета към нещастни тиксо юзъри.
Привет,
Не посещавам тази страница заради твоя невалиден линк, а защото го мернах в блогосферата на дневник (и защото и така си му хвърлям на твоя блог от време на време едно око).
costabulgara.com и аз съм имал невалидни посещения в моя блог.
Дано tyxo.bg ги блокират, защото и да е законно това, е малко некоректно…
и аз забелязах въпросната костабулгара.ком,но честно казано не ми дреме.сложил съм тиксото на акаунта си в една онлайн игра за да виждам доколко колегите ме “заглеждат” и не мисля,че е проблем това,че някой се опитва да си популяризира сайта или компанията по този начин
И аз съм забелязал от същите сайтове получавам посещения от време на време по едно две посещения мерси за инфото.
М да при мен има доста посещемия от bg.piccat.com но несе бях замислял от каде идват
И да се чуди човек за какво ви е Тихо, при положение че Google Analytics върши прекрасна работа, милиони пъти по-добре. Иначе поздравявам Миглен за това, че откри и разпространи истината. Онези с фалшивия трафик са жалки и явно го осъзнават прекрасно.
И аз попаднах тук по същия начин. Макар, че неразбирам много от това което сте написали или по-скоро неразбирам какво печелят тези, които са направили скрипта и на мен това не ми изглежда етично.
Поздравления за вас, че сте открили истината!
Интересно.. като стана дума има още няколко начина да се генерират фалшиви “повторни посещения”:
+клик на линк за домейн1
+линка препраща към домейн2 (напускате от домейн1)
+препратка към съответната (за линка) страница на домейн1 от домейн2
+обратно целената страница от домейн1
= повторно посещение
Само да се замислим, че от 700 повторни посещения + тази схема с два домейна могат да се получат над 1800 …
Накратко ..
получавам по 2-3 клика на ден от costabulgara.com,
днес съм получил 2 уникални и 1 повтарящо се посещение(я) от inka.pernik.biz,
където “реклами с гоогле” са “малина ивана преслава и т.н.” (дори да участвам в адсенсе и адуъардс няма какво да правя на нейната галерия).
Та чудех се дали имаш някакво обеснение на този феномен?
Старая се да прилагам SEO и POSH методика за изграждане на сайтовете ми, но това е прекалено
п.с. не разбирам много от js и затова се допитвам до теб. поздрави.
Това със страницата на Инка е просто моя проба, извинявам се за което
Дефакто ти не получаваш никакви кликове на страницата, а само се отчитат в брояча ти. Идеята на създателя е точно ти, който си гледаш брояча да кликнеш и да му гледаш страницата. Аз не можах напълно да схвана какво не ти е толкова ясно в системата.
И аз получих референции от тези 3 адреса посочени в статията.
Миглене, благодаря за постинг-а.

Сега вече ми е ясно от къде идват странните референции
Ясно каква била работата… 10 пъти ходих на тез трите сайта да гледам как е дошъл човек от там… ма за такъв скрипт не се сетих да гледам. Гледам днес miglen.com в статистиката, та най-накрая се просветлих и аз
Браво!
Между другото го пробвах тоя скрипт но не рабо ти при мен…Иначе мен не ме дразни че имам по 2-3 посещения от тези саитове….
Дам, явно това е обхванало доста сайтове… То аз и благодарение на този скрипт орктих твоя блог. евала. Исках да го сложа в stumbleupon, но видях, че някой друг вече се е погрижил. Браво за откритието…
И аз се присъединявам към благодарностите. Не може така да се манипулират резултатите
Дддаа piccat.com Се се чудех какув е този сайт, та сега разбрах. Но идеята не е да си правят трафик един на друг… а Google PR (както някой вече спомена) Защото линквете например на piccat.com в моята статистика се водят уникални линкове (т.е. не са разменени и още по т.е. - еднопосочни), а те имат по голяма стойност от разменените линкове за Google PR.
Това е всичко и е много просто. Но не бива ад го мислите, като най-добритв в бранша Googleотдавна се е справил с този проблем. Будете сигурни че те не обичат някои да си прави фалшив PR и SEO. Тогава идва теслата за тези саитове защото изпадат в дуното на статистиките на Google.
Като гледам обаче piccat.com не се справят нисто с Google PR нито с Alexa реитинг.
Де да знам, може и да бъркам с цялата тази теория, но така си мисля че е
Извинен си.
Това е като цяло неясното за мен.. просто се чудех къде в цяла система въвличат потребителите, но изглежда всичко е клопка за админи.
В общи линии с това се изчерпват неясностите при мен. Големи благодарности за информацията. Надявам се в бг пространството да има повече хора, които да държат положението под контрол. Снощи мислех да им пусна един мейл, на тема реднонски връзки, на костабългария.ком.. но така и не открих валиден мейл адрес в сайта им. Е т’ва е - мошенника си е мошенник.
В последствие на тези събития се замислих - има ли как да се блокват реферери
поздрави.
Извинявам се за спама, но без ПМ ми е някак трудно да говоря със всички xD
Longanlon,
според мен самите линкове, които си посочил са вързани към js посредством php променлива.
$gclid в случая. Погледнете и ще се убедете сами - препратките в сайта се генерират от cms или нещо от сорта, но в случая въпроса е, че отделните статии в блога са маркирани с $id. От тази гледна точка не виждам за какво друго може да се използва променлива, която зарежда страницата в нещо като фрейм (и на теория през джаваскрипт).
Пенка,
Не знам дали не си някой сдухан пубер (или нещо от сорта) за да пишеш с този маниер и тон, но замислял(а) ли си се, че едно летище не печели от самолетите, които минават през него, а от тези, които зареждат гориво от него??? Вика му се КОНВЕРСИЯ ама какво ли знае простолюдието в тая държава, освен да си гледа презарежданията на страницата…
поздрави!
Ми ако от tyxo.bg не спрат тва нещо или не могат предлагам всеки да си лойи един такъф скрипт на сайтовете на които може и тогава знаете ли колко бързо ще го оправят.
След тази статия щат не щат трябва да блокират тези сайтове, защото забелязвам, че има и нови потребители на скрипта, включително и такива от разни порно сайтове, всъщност повече от половината ми трафик днес е генериран чрез този скрипт LOL
Току що получих още един клик от този сайт pleven.ws. Щом го отворих с FlashGet и видях същия файл js.js
И аз попаднах тук чрез линк от моя брояч.
Здравейте, аз така попаднах на сайта на Миглен - следвайки линк от Тухо - и се скъсах да търся къде е сложена връзка към Виртуалния музей на Отец Матей Преображенски. Но съм напълно съгласна, че е нередно да се манипулират резултатите. Мислех, че е следствие от манията “Реклами от Гугъл”, с които почти всеки издател е накичил сайтовете си като коледна елха. И аз така направих с няколко от моите, но още чек не съм получила. Щи видим, ще видим …
Нямам никакво време да ровя кой какви скриптове използва, но подобни проблеми имам и с една класация BG Top - вече не включвам сайтове там, а и тези, които са включени възнамерявам да изключа, защото посещението от класацията е мнооо слабо.
А я кажи ти колко посещения получи до сега?
Браво, че си разкрил тези тарикати.. и аз се чудих, от къде идват тези посещения от такива сайтове в скромният ми блог.. и всичките за търговия на имоти или с реклами от гугъл.. От tyxo.bg трябва да ги баннат и да следят за други подобни скриптове..
Здравейте
(стига да не е заключена статистиката)
Като стана дума за СЕО - освен трафик от суетните администратори, се получават и обратни линкове към сайта
Поздрави
След четири импресии от този сайт, нямаше как да не проверя какво става :-). Поздравления! Отворихте работа на Tyxo, но истината е, че освен валидирани / относно валидацията вижте посветената на това статия / броячи е нужна и коректна статистика.
Благодаря:
“Интересен е факта, че напоследък забелязвам как някои хора печелят трафик от брояча Tyxo. Установих това, когато имах няколко смайващи клика от сайтове, които нямат линк към моите.”
Забелязах го и аз, без да се замислям - ефекта за авторите е повече от спорен - освен ако очакват администраторите да им станат клиенти.
Аз се питам как да огранича подобен трафик, за сметка на онзи от потенциални купувачи.
@Георги просто няма начин. Но този метод малко или много популялизира страниците на авторите, най-малкото слага доста обратни индексирани линкове ако статистиката е отключена. Като цяло просто си навличат гнева и учудването на някои администратори, както споменай малко по-суетни.
Здравейте,
И при мене е същата работа в всичките ми сайтове. Гледам че повечето от вас казват “кво толко два три уникални , няма да ги смятам и толко ” обаче проблема е когато след примерно един месец тия два или три уникални станат 1000 те тогава е проблема. А повярвайте ми тва ще стане много скоро ако никой не вземе мерки и ще се почне , само си представете влизащ в брояча и гледасх примерно 8765 уникални и фащаш елката и почваш да смяташ колко мамка му са реалните и колко от всичките са фалшиви?
Повярвайте ми това е много голям проблем.
А и щях да забравя, поздравления на Миглен за откритието.
Аз лично мого се чудих как така става а то ква била работата. Успех на всички.
И аз да се впиша тук с благодарностите :))) Понеже ужасно много неща са ми неясни, и точно тези посещения на блога ми, от тези сайтове ме изумяваха изключително много, съм длъжна да ти благодаря за това, че ми разкри тази мистерия. Тъй де…поради невежество, не знам какво друго да ти кажа , освен МЕРСИ!
И аз благодаря. От доста време гледам тези ‘референти’ оглеждал съм сайтовете, но не съм се замислял да търся скрипт. Доста подличко ми се струва. Сайтовете на които ползвам Тухо, са важни за мен и е досадно заради такива кликове да ми се бъркат сметките.
Моля, ако някой намери начин да се филтрират тези кликове от уж референти да сподели…
Има и мръсни помисли в тази работа. Не опира само до целева група от суетни администратори.
Генерирането на повече линкове към сайта е част от идеята. И задръстването на чужди броячи със спам. Интересно, колко изобретателен спам започват да правят вече…
BGcounter обаче остава неопетнен от такива заблудени посещения.
Благодаря, Миглен, за разяснението, слагам те във Фаворитите.
@Amigo0o: много цялата техника работи много добре, само че не гледам вече Tyxo брояча.
@Мариян Бида: Идеята си я бива
колкото за майтапа.
Моето становище - махам Tyxo кода от страниците си в скоро време, имам си паралелно с него Google Analytics. И без това наблюдавах различности в резултата и съм по-склонен да вярвам на Google за статистиката. На Tyxo мога да пожелая скоро да си оправят проблема и да обърнат по-серизно внимание на брояча си, защото усещам някакво безхаберие в работата. Знам не е моя работа да им се бъркам, но като потребител на техните услуги мисля че трябва да знам какво става и защо се допускат подобни неща. Това си е реклама в една или друга форма, в Google Analytics няма да го срещтна.
Приятен ден на всички, скоро ще драсна една статия за няколко алтернативни броячи, на които попаднах и ми допаднаха, но като цяло viva la Google
Моля да бъдат редактирани всички линкове в тази тема! Не е нужно да им се прави безплатна реклама на тези мизерници!
Ето го зловредния код и на fucknow.org. Мирише ми на сваляне на тиксо каунтъра.
function foobar(){o=document.getElementById(’foobar’);if(!o)return;var s=”;for(i=0;i<3;i++)s+=”;o.innerHTML=s;setTimeout(’foobar()’,14000);}
document.write(”);
foobar();
Това вече става с размерите на епидемия.Освен тези три сайта в играта се включиха и порносайтове.Ако не се вземат мерки наистина ще стане голямо мазило.Тия три сайта не са от вчера и от днес.От много време ги забелязвам в статистиката си,но до сега нямах обяснение какво става.Наистина благодаря,че сподели за какво иде реч.
Дам аз също ги забелязвам но ги игнорирам.
А можете ли да ми кажете как се отчитат посещения при положение, че сайта ни не работи от повече от 3 седмици, поради проблеми с хостинга, и в момента сме в процедура по трансфер на хостинг. Попаднах на вас точно по този начин.
Става въпрос за това: tyxo.bg/?ID=7357&show=lastref
Сайтът ни е architon-bg.com
Извинявам се, ако се повтарям, но не съм чела цялата дискусия - доста дългичка стана.
Поздрави на всички!
Ебати шашмата. Благодаря за информацията - добре е повече хора да го знаят. Въпреки, че като го знаят ще го правят и те, Но пък tyxo така ще се принудят да си оправят брояча :).
@Milena, точно със този скрипт
Здравейте! Тук получих отговор на дългоседмичното ми чудене как, аджаба, става джаджата с посещениятя от сайтове, които нямат линкове към моя… мноого бях озадъчен, хаха

Мерси много, сега ще спя спокойно, хаха
за всеки трик си има отигравка
Мерси и от мен!
Чудех се и аз какъв е този нещастен костабулгарика… ама като видях и порносайт лошо ми стана
Мерси още веднъж!
Пак се включвам - размисляйки по въпроса стигнах до следния извод.
Всъщност тези приятели нямат за цел да генерират трафик към собствения си сайт - и ако има такава биха били два три - пет сайта, едва ли повече. Едва ли очакват точно администраторите да им станат клиенти. По скори смятам, че идеята им е да се компрометира брояча на тухо. Има платени сайтове, които се занимават със същото, а защо не и други. И от писанията тук - някои смятат да се откажат от тухо - като че ли успяват.
Проблемът е на тухо. Но и наш. На мен не ми се ще да оставам само с гугъл - услугата там всъщност е по различна.
И се питам можем ли да помогнем. Аз лично, макар и със скромни възможности бих се включил.
@Георги, наистина инициативно от твоя страна и ти благодаря от името на другите за загриженоста и от свое име. Аз обаче не смятам че има такъв “пъклен” замисъл от страна на коста и компания.
За съжаление заради този скрипт отнесох БАН в Google AdSense. Мисля, че тези от Tyxo хич не им пука и дано няма други с такава като моята съдба в Google. Преди около 3-4 седмици имаше масов БАН на Български потребители заради повишаване изведнъж на трафика на дадените сайтове (аз точно по тази причина изядох БАНАНА).
И при мен е така с посещенията от различни сайтове на които нямам линк. Това продължава !!!!
Би било добре да знам релните посещения.
dzver,
Ако съм на теб направо бих изготвил един списък със сайтове, които го ползват (скрипта).
И мисля, че ще ви трябва такъв списък, защото пък със съдействието на любезния ми хост Интернет Реклама ЕООД, inbg.eu, (не бих ги споменал, но този път си го заслужиха) направихме ПХП скрипт, който да изисква HTTP Header-a на посетителя и оттам да взима сайта реферер.
И така .. without further ado ..
<?
/*
Include the links of the referrals exactly as they are, don't submit just the domain names.
My advice - copy them from your counter stats.
This script would keep your statistics clear only if your counter is embedded in the page
via javascript. Counters like AwStats would still be spammed.
Distribute this code whenever possible! Thanks to http://inbg.eu for their support.
*/
$string = ‘http://some.site.that.is.bugging.me|http://some.other.site.that.is.bugging.me’; //Include more links with a vertical dash - | - before the single quote - ‘ -.
if (eregi($string, $_SERVER[’HTTP_REFERER’])) {
echo “Refferer site blacklisted.”; //Consider this an error message (optional).
exit;}
?>
Това е кода с малко упътвания и благодарности.
Който има поддръжка на ПХП да си го ползва със здраве! Също така, който разбира от такива работи мисля, че ще е чудесно ако може да направи и js версия.
Миглене, може и да греша - любител съм в този бранш. Но каквато и да е целта им - “по плодовете им ще ги познаете” (не съм сигурен за точността на цитата). Четиридесетте ми и няколко лазарника са ме направили твърде скептичен и суров. Дразни, когато някой, в случая тухо, опитвайки се да направи добро и на себе си и на други - повече може би, бъде принуден да доказва, че не е камила… Прибирам се от време на време в България - гледам резултата ни - на последните 20 години и си мисля, че бяхме прекалено пасивни…
Но взех да го политизирам и сигурно оттегчавам…
Ако нещо решите и с каквото мога…
Здрасти пак,
ако погледнете посещенията по градове - тогава излиза всичко точно. В Геоанализ - Посещение по градове - излиза точния брой посещения. (Поне така ми се струва). Когато там са 18, а брояча показва 25 уникални - ясно е колко е фирата.
[…] за който се спами. Подробности ще откриете в блога на Миглен, който е направил добро разследване. И да се надяваме, […]
Наистина.. от Tyxo трябва да направят нещо по въпроса.
Съгласен съм с Иван Пенев, не трябваше да публикувате скрипта тук. Преди имах по две такива ‘странни посещения’ на ден, а сега са по 60 - толкова много хора почнаха да го ползват. Това трябва да спре, много е дразнещо.
Според мен няма лошо в това да публикува кода , тъкмо да се светнем за какво иде реч. Ако не беше той - кода щеше да изкочи от другаде или да се разменя като апокрифно четиво
Здравейте,
още вчера бях решила да добавя и моето възмущение към общото, но не го направих. Та сега ще се включа, като добавя само няколко неща. На първо място, появиха се един куп нови сайтове, които започнаха да използват тази тактика. Така популярните костабългария.ком днес са ми генерирали 8 посещения до момента, а е едва 10.30 часа сутринта. Тия от tyxo май нищо не са направили по въпроса.
Вчера , като прочетох тук и разбрах къде е “препратката” към моя сайт от костабул…. писах и аз на tyxo администратора. Отговор няма!
След тази статия се увеличиха неимоверно нереалните посещения вече не са 3 сайта аз се учудвам как такива големи сайтове като http://www.brutali.com използват този скрипт…
Точно и аз си разглеждах статистиката и попаднах на този линк costabulgara.com и се чудех какво става, докато прочетох тази статия, за което благодаря! Дано се оправят нещата!!!!
И някакъв сайт с джумла даже го използва, а клиентите ми си гледат статистиките !! >:(
fucknow .org
Сигурно аз нещо не разбирам (поправете ме ако бъркам), но все пак - нали се използва адреса на брояча за да се генерира фалшиво посещение към вашия сайт
src=”http://cnt.tyxo.bg/’+Math.round(Math.random()*30100+1)… ”
Т.е. когато някой зареди costabulgara.com формулата Math.round(Math.random()*30100+1) може да изгенерира идентификатора на вашата регистрация в Tyxo и така се добавя несъществуващото посещение.
Мисълта ми е, че независимо дали махнете или не кода на брояча от вашия сайт, хората ще продължават да отварят тези сайтове, горната формула ще продължава да генерира tyxo ID, съответсващо на нечий сайт, регистриран в tyxo системата (понякога и на вашия собствен) и това ще стане без значение дали вие имате или не код на брояча на сайта си.
За съжаление махането на кода не помага - необходимо е изцяло да премахмеш регистрацията си при Tyxo… или те най-после да си оправят нещата при тях.
Здравейте,
Миглене, ти нали беше писал майл на тия от тухо те кво казват ще направят ли нещо ?????
или чакат вси4ки да махнат броя4ите от сайтовете и тогава да правят нещо.
Да ви кажа 4естно тая работа е много съмнителна. първо никой незнае то4но с каква цел се прави тая простотия. второ ти им казваш на тия от тухо за какво става въпрос а тех даже и не ги интересува и не взимат никакви мерки, да ви кажа 4естно тая работа смурди много яко.
Някой от вас беше писал 4е може да е от конкуренцията, дам има логика но няма логика бездействието на тези от тухо е те тва ми е интересно и засега немога да си дам отговор .
м/у другото до в4ера имах от тези сайтове по от 1 до 3 уникални на ден но днес ве4е имам от всеки по 10 до 15 и да ви кажа аз е са фащам махм брояча
Това да публикуваш такъв код е меко казано доста гадно. Виж само броя на сайтовете, които започнаха да използват същия скрипт през последните 24 часа. И ако се поразмислиш малко ще разбереш, че блокирането не е решение на проблема.
Посетих този сайт - точно по тази причина, защото бях открил няколко влизания към страницата ми от тук.
Преди получавах посещения само от костбулг… и от още един, но днес като погледнах няправо онемях. Имах около двадесетина посещения от някакви порносайтове.
А днес само до 13,00 часа има 36 посещения, което не нормално за трафик на страница на театър от Монтана.
Днес и при мен се появиха.По точно вчера, но бях /вижте на блога/ и вчера не съм влизал
майната им но интересното е че брояча ми не ги отчита само ТУхо-то.
Майната им да живеят. Ако на някои колега трябвам за проекти и узаконяване -аз съм човека.
Вече и при мен скочи бройката на такива сайтове. По 4-5 на ден с по 2-6 уникални посещения.
Някой да знае на колко време се обновява google analytics?
тва с театъра на монтана да добро е но моя фаворит си остава
фъкнау.ком
НИЩО НЕ РАЗБИРАМ ОТ КОМПЮТРИ , НО И АЗ КАТО ВСИЧКИ ВАС ИМАМ СЪШИЯ ДЕРТ - ИМАМ СИ СТРАНИЦА И ХОП - НАВАЛИЦА ОТ ПОСЕЩЕНИЯ . БРЕ ВИКАМ СИ — ЮРУШ НА БИЗНЕСА - А , ТО КАКВА БИЛА ДАЛАВЕРАТААА. Е , БЛАГОДАРЯ НА УТОЧНЕНИЕТО ОТ АВТОРА НА ТОЗИ САЙТ - ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ!!!
http://www.dalavera.com/njs.js <-dalavera.com
идеята за реферер блеклист е хубава, но … дайте си сметка за извлечената SEO полза ;-P tyxo трябва да се справи с проблема, не ние. Ние просто трябва да свалим каунтерите.
Блеклиста се генерира от PHP и следователно той просто променя съдържанието на документа, не вади сървърски html страници с някой си код за грешка и следователно не прави линковете към сайта невалидни.
А и да ги правеше, не виждам какъв е проблема, защото сайтове с генериран трафик никога не хващат PR повече от 0. Js’а не се индексира от търсачките и в крайна сметка каква е “SEO” ползата? Нулев пейдж ранк и статистика 5 пъти по-дебела от нормално.
Поздрави!
п.п. Добре е съобщението за грешка на блеклиста да включва линк към домейна, защото никога не е късно да се хване някой случаен посетител.
[…] няколко дни (2) попаднах на статията относно това, как някои си увеличават трафика с Tyxo. На статия попаднах, благодарение на такъв скрипт. […]
Здравейте пак!
Днес към “далаверата” в моя сайт (а като разгледах tyxo и в останалите сайтове) се присъедини dalavera.com .
Направих си труда и установих , че това е световно неизвестен сайт(сайт за обяви във всички области, за които се сетите с 857 обяви…!!!! ) , който разчита да изкара пари от реклами на Google. Ами помогнах им на хората- кликнах около 100 пъти на рекламите
Така постъпих аз!
Очаквам и вие да “помогнете” на далаверката!!!
Очаквам и идеи как да “помогнем” и на останалите!
Поздрави!
Оги
Миглене , с цялата ми благодарност и уважение към теб и, това което направи за нас, аз не съм съгласен с последното ти мнение. Както виждаме броя на сайтовете с нереални кликове в tyxo-статистиките ни се увеличава лавинообразно. Можем ли всички да предупредим? Нелоялни хора - много! Просто трябва да им е ясно, че така не става. И точно затова в предния си пост питам - “как да “помогнем” и на останалите”. Като едва прохождащ сайт и и във връзка със SEO (все нови и интересни неща за мен) tyxo-статистиката ми е важна! Просто искам да е вярна и от това да мога да правя изводите за свършената от мен работа.
Явлението, на което се чудите всички, се нарича referer spam и съществува от както свят светува. Тук пропуска на tyxo.bg e, че поставят линк без атрибут no follow и така търсачките ще последват линка от тиксото.
благодаря за информацията първо. Искам да попитам само едно, как така се оказа че имаш линк и към моя сайт при случай че си против използването на подобни похвати. Преди малко си проверявах тихо-то и там имаше и твоя линк и линкове от разни порносайтове както и гореизброените от теб.
http://kaokai.freehostia.com/web/
Всичко продължава с пълна сила…
ако считаме, че Гео Анализа показва вярното, а това което го няма в него е просто спам значи до 7 сутринта в сайта ми има почти 2 пъти повече невалидни посещения отколкото истински -> 37 посещения при 16 в гео анализа => 21 невалидни… красота.
Как стои въпроса с WebCounter? Той влияе ли се от това?
Registrant:
Tsvetozar Drambozov
Mladost 4
Sofia, Sofia 1715
Bulgaria
Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: COSTABULGARA.COM
Created on: 28-Feb-07
Expires on: 28-Feb-08
Last Updated on:
Administrative Contact:
Drambozov, Tsvetozar tsvetozar@e-psylon.net
Mladost 4
Sofia, Sofia 1715
Bulgaria
998224010
Technical Contact:
Drambozov, Tsvetozar tsvetozar@e-psylon.net
Mladost 4
Sofia, Sofia 1715
Bulgaria
998224010
Domain servers in listed order:
NS.E-PSYLON.NET
NS2.E-PSYLON.NET
@Оги, това мисля че не е честно от твоя страна, нямам право да те виня но все пак не е нужно. Вярно те правят неприятен трафик със това, но поне ги предупреди преди да правиш нещо подобно, ще им дойде като гръм като ги им съобщят новините от Google Adsense.
Следващият път, като забележите някой сайт, който прави нередности просто уведомете Tyxo администрацията от формата за обратна връзка и уведомете самият собственик на сайта, ако успеете да го издирите от whois или въобще някъде.
Не е коректно да се прави това с брояча и да се манипулира така статистиката, ето днеска от коста направо са се насрали със тези 20+. Отделно са се появили куп други, но не ставайте вие като тях, защото ако от Tyxo са коректни трябва да им наложат някакви сериозни мерки и да се погрижат в най-скоро време работата на брояча да продължи нормално.
А когато открием някой от пуберите (и хоста им), които си въобразяват, че не правят нещо нередно какво правим - смятате ли, че ще има полза да уведомим хост-доставчика?
@Георги добра идея, ако доставчика е Tophost ще се заемат много бързо и ще се отнесат коректно. Ако е Host.bg ще е малко по-различно защото Host.bg е пряко свързана с Tyxo, от което следва че и да се уведоми само Tyxo администрацията пак е добре. Те как ще реагират.. ами нямам си представа.
Ццццццц………
Tyxo казва 34 посещения срещу едва 3, отчетени от BGcounter! Е, това вече е прекалено! И това само за един от сайтовете, които преглеждам днес. Нелепо е!
Референциите според Tyxo, които въобще не трябва а са там, са от:
dalavera.com
brutali.com
fucknow.org
pleven.ws
Не ми се мисли какво ще се събере до края на деня, сега е едва 1.45 p.m.
Евала миглене… нооо с това твое откритие, сайтовете ползващи тоя скрипт за съжеление се вдигнаха на квадрат….
Дидо , човека няма вина за това..
Много здраво настъпиха, статията даде обратен ефект макар и не умишлено
Хора, аз съм “онзи” Георги Фурнаджиев, когото Миглен цитира. Бих искал да се включа само с две изречения.
Не съм оторизиран да правя официални изявления, но мога да ви успокоя, че се работи по отстраняване на проблема. Ако имате въпроси или коментари към нас - моля, ползвайте формата ни за контакти - бъдете сигурни, че всичко се чете много внимателно.
Благодаря за вниманието.
И още един проблем предполагам при тухо и то по съществен
Статистика от тухо по държави
държава - посещения
Australia - 1
Brazil - 1
Bulgaria - 1
China - 1
СЪЩАТА статистика при същия брой посещения от http://www.web-stat.com
1 - Bulgaria, Novi Iskar (Grad Sofiya) - 195.34.115.202 - no associated domain name, Spectrum NET
1 - Bulgaria, Sofia (Grad Sofiya) - 87.120.219.24 - digitel.ddns.playtime.bg, Playtime assignment
1 - Bulgaria, Sofia (Grad Sofiya) - 87.126.16.19 - 87-126-16-19.btc-net.bg - BTC Broadband Service
1 - Bulgaria, Plovdiv (Plovdiv) - 212.73.153.222 - no associated domain name - Plovdiv Wireless
Някой може ли да КОМЕНТИРА
и при мен им отчетени международни ЙП-та при Тухо, а Google Analytics отчита само български и даже не всички.
Днес има нови герои
Някаква фирма за преводи. За около половин час 4 пъти са “се наслаждавали” на блога ми. Но пък аз писах мейл на управителката. Помолих я да ми обясни как точно имам посещения от техния сайт , като никъде не открих връзки към моя. И дали това точно представлява коректността, която обещават на клиентите си? Не че особено ми дреме кой ми гледа блога , но не мисля, че това нашествие трябва да продължава. И да се разразства.
И аз се чудя до кога ще продължава това… но ако не спре скоро “Чао тиксо..”
Също така ако не спре скоро, някой хора ще хванат добър Page Rank… Да ги е*а
Като видях поста на Георги реших да проверя дали наистина има толкова некоректни администратори или са по-малко от колкото изглежда и се одазах прав:
ДАЛАВЕРА:
[Querying whois.namesecure.com]
[whois.namesecure.com]
Registrant:
KONSTANTIN STOYTCHEV
STOYTCHEV
P.O.Box 128
Sofia, Sofia 1407
BG
Registrar: NameSecure.com
Domain: DALAVERA.COM
Created on 02-14-2000
Expires on 02-14-2009
Administrative Contact:
KONSTANTIN STOYTCHEV
Phone: +359.88.888.2221
E-mail: stoytchev@yahoo.com
Name Servers:
NS1.S801.SURESERVER.COM 195.8.222.7
NS2.S801.SURESERVER.COM 195.8.223.7
ПРИНДИКАТОР:
[Querying whois.namesecure.com]
[whois.namesecure.com]
Registrant:
S STOYTCHEV
S STOYTCHEV
P.O.Box 128
Sofia, Sofia 1407
BG
Registrar: NameSecure.com
Domain: PRINDICATOR.COM
Created on 10-20-2006
Expires on 10-20-2008
Administrative Contact:
S STOYTCHEV
Phone: +359 88 888 2221
E-mail: stoytchev@yahoo.com
Technical Contact:
Namesecure Inc.
Phone: 570-708-8418
E-mail: support@namesecure.com
Name Servers:
DNS1.NAMESECURE.COM 64.62.166.88
DNS2.NAMESECURE.COM 64.62.166.76
С две думи явно това е човека , който праща половината от нереалните кликове към сайта ми:
KONSTANTIN STOYTCHEV
Phone: +359.88.888.2221
E-mail: stoytchev@yahoo.com
Появиха се и при мен, а ето им и файла http://mitra-bg.com/njs.js
Най-напред искам да се извиня на Миглен, че си сложих и сайта в началото - доколкото разбирам се слагат лични блогове, не професионални - но съм пълен новак в блоговете и се изрекламирах… И да му благодаря, че ми отвори един прозорец към интересни и добре подбрани неща.
Във връзка с това, че тази страничка стана много дълга а и не само това - питам се…
Банките си имат списъци с ненадеждни клиенти и като цяло си ги обменят. Питам се, програмистите, или някаква тяхна асоциация, не биха ли могли да си имат списък поне на НАДЕЖДНИ ЛОЯЛНИ - програмисти - и когато направят нещо подобно на коментираното тук да изпадат от него.
Такива като мене, когато им се налага да възлагат нещо - било страница, било друго просто ще могат да проверяват - къде бива или не бива да си дават парите.
Поздрави!
За съжаление това се превръща в лавинообразен процес…днес гледам брояча, и менте посещенията са вече около 5%…
Миглене, моля те махни кода на javascript-а.
Изобщо не трябваше да го публикуваш тоя скрипт, сега всякакви ламави уебмайстори ще почнат да го слагат по сайтовете си.
Ростиславе, кода е прекопиран на 1000 места. В момента се чувствам виновен за станалото от части, но така поне напрежението на Тиско Тийм ще е по-голямо и дано най-после седнат да го оправят че напоследък е много интензивно използването на слабоста.
Tyxo трябва да се вземат в ръце и да оправят системата си. Защото всеки с малко познания може да направи изкуствена стратистика. Примерно, ако искаш базата с данни на регистрираните сайтове то пробвай това- http://www.tyxo.bg/etc/exit/?13197 . Сега смени числото с кое да е от 1 до 31000. Това е линк към регистрирания сайт. Примерно http://www.tyxo.bg/etc/exit/?14 е сайта на tyxo.bg! С малко трикове можеш да създадеш код който да отваря сайтове през 2 секунди и да го оставиш да работи 1 ден….и това беше с tyxo. Знам че има решение на проблема, но те не правят нищо. Да видим какво ще отвърнат.
@iV
право казваш
в петък си написах едно Апп. дет го прай
и го потествах малко работи си
цялата ситуация е срам и позор за ТУХО ако не го оправят
ще махна 30ина брояча
поздрави с.
mitra-bg dot com/njs.js
prodava dot com/PRindicator/EN/index.php/njs.js
Още хиени… втория е сложен на prindicator dot com, ако сте забелязали фейкове и от там.
Аз започнах акцията, в момента http://mitra-bg.com получава от невидимо място по едно презареждане на секунда. Така днес тя ще получи над милион импресии. Това е първия удар към тези сайтове.
@iV
и какво точно е решението на проблема? Наистина ми е интересно да го чуя… Гарантирам ти, че за читаво написан скрипт, решенията са толкова ресурсоемки, че не са практични. Реферер спам не може да се спре. Естествено не става въпроса за такъв аматьорски скрипт, който дори ти гарантира бан от google (честито на всички, които са го използвали)
Забелязахте ли, че от днес тухо не показва референтите и Гео анализа?
Да, забелязах че не ми показва какви референции имам.
Вчера имам със 100 посещения на един сайт повече, регистрирани от Tyxo във сравнение с тези от Google Analytics. Това че са го затворили поне малко показва че работят или поне мислят по въпроса, но кога и ще има резултат можем само да гадаем за момента.
@Иван Пенев
Решението ще дойде като спрат да отчитат трафика при всяко показване на TYXO картинката. Тук е абсурда. И за да докажа срива в тяхната система направих няколко импресии на Tyxo.bg- http://www.tyxo.bg/?ID=14&show=byday. Виж PPV показателя за 22. и 23. Окт.
Появи се и нещо ново- http://www.tyxo-killer.blogspot.com/
Нека Tyxo се захванат с работата си сериозно…и да кажат нещо накрая!
Офф вече ми писна махам им брояча докат не си оправят проблемите единия брояч показва едно другия друго…
и аз
Днес беше отчетен пика на сайтовете ползващи този скрипт. От 3 импресии отчетени на 28, на 29 бяха отчетени 157. Вече няма спасение за тухо. Жалко, защото на мен ми харесваше и доста добре се ориентирах в него. И все пак дано го оправят!
Ами сайта за торенти http://www.bgpirate.com който очаства в тая “рекламна” кампания има в менъто си раздел РЕКЛАМИ и там лесно може да се флоодне със скрипт, така че някой ако може да напише, да действа
а с добро не разбират писах на тия от Митра, нито ми отговориха нито махнаха скрипта :/ поне до преди 2 дена а чакам отговор вече 6ти ден.
И аз го махам от днес.